Merdeka Raya

Assalamualaikum and hai.

how are you people? minggu ni dah masuk 2 weeks Syawal aite? masa berlalu terlalu pantas sampaikan aku tak berapa nak sedar *hantuk kepala kat dinding*. so last week punya Thursday my school buat sambutan for Merdeka Raya. well, I just love this event. sebab

1- bila nyanyi lagu patriotik bebudak semua macam excited gila. lagu jalur gemilang siap rap lagi. aku je sebenarnya buat camtu. ok sambung.

2- suka tengok bendera jalur gemilang dikibarkan. bayangkan bila bendera dikibarkan pastu angin pun datang. wehh cantik bendera tu berkibar sendiri. betul!!

3- dapat ambil gambar dengan kawan. ehem. kawan k kawan.

ok cukup 3. so, this year event sangat menakjubkan. ada free show weh. hihihi. ceritanya bermula begini... *keluar awan atas kepala*

it Thursday so we have to recite yassin before we start our lesson. then ada kelas physic. 3 masa weh! pening kepala eden. lepas habis kelas tu terus gerak dewan. ok sampai dewan tu, dewan penuh. so me and the gang duduk belakang tapi tak belakang sangat ah. masa tu dewan bising sangat. nak cakap pun kene jerit. dah bila sorang jerit semua pun nak jerit. okay. perli aku. masa keadaan macam pasar binjai tu *tetiba pasar binjai* aku dengar Iznie cakap. "eh ada orang bogel lah". annndddd aku sorang je kot dengar Iznie cakap tu. pastu intai ah kan mana pula orang bogel ni. lewls. tak lama lepas tu, nampak kereta polis masuk pagar sekolah. aku pun macam "eh? abang  polis ni kejar sape pulak? orang nak sambut hari raya kot" lepas tu kan hahahhaha ok aku nak gelak. then, dengar bebudak perempuan jerit sambil berlari ke arah dewan. ecehhh. haha. aku pun gelak je lah tengokk diaorang. makin lama makin ramai pulak yang jerit sambil berlari ke dewan. siap gelak tutup muka mata apa semua. so, aku pun biarkan je bebudak tu. lantak ah nak jerit ke apa ke. cikgu pun buat announcement. masa cikgu tengah cakap tu, bebudak perempuan pun jerit. aku pun jerit jugak! aku pun tengok belakang!! ahhhhhhhh ITS THE NAKED CRAZY MAN!!! HAHAHAHHA WEH SUMPAH LAWAK!! boleh bayang tak dia dah lah bogel, berlari dengan keadaan tersenyum!!! hhahahah tapi aku tengok sekilas je pastu aku tengok depan balik. hahahaha bongok ah. buta mata. rosak rosak. bebudak laki semua bangun pastu tepuk tangan bagai. siap bersorak lagi. kentut betul korang ni hahaha. lepas tu polis kejar dia. polis pun gelak tau. pastu tak tahu apa jadi sebab dia lari keluar kawasan sekolah. yang lawaknya dia keliling satu sekolah weh. dia main sorok sorok dengan polis. hahahha. mak cik tukang sapu tu lah kesian sebab ternampak dengan jelas. kahkahkah. lepas tu, apa lagi. semua on twitter. tweet tweet.

then, macam biasa nyanyi lagu merdeka pastu sambutan hari raya. banyak gambar tapi ammar tak upload lagi. huuu sedih u.u



papa sif 
tiap tahun mesti ada gambar berdua. mohon jangan marah ye awek syakir ;p
diaorang pakai heels sebab tu tinggi. ktipu.

masa ni kaaaan !! najah kannn!! dia cakap "buat gedik buat gedik!!" macam mana nak buat gedik sebenarnya? sorry tak reti :P

simple je aku kan? orang lain kemain belit sana belit sini. high heels bagai. aku tak reti pakai macam tu. ihiks. lewls. ok enough. cukup sampai sini je. lain kali update lagi :)

Assalamualaikum

No comments: