Teachers day :D


Assalamualaikum. hai semua. *lambai lambai*

lama tak masuk blog. 2 minggu exam. ni pun tak habih lagi. ada 3 paper lagi. aku buat relax lagi ni. malas nak study sebab besok cuti :3 bagus kan? *duck face* jangan tiru aksi ini dirumah *keluarkan pistol* lol k. so, update ni sebab nak cite cite pasal teacher's day itu hari ler. belum terlambat untuk saya ucapkan Happy Teachers Day untuk semua cikgu di Malaysia. cewaaaah. haha.

so kelmarin punya kelmarin , 16/5/2012 sambutan hari guru telah dibuat. best k best. mula tu cikgu masuk macam model sorang sorang. memang cun ah. cikgu laki laki pulak hensem hensem semuanya. hahaha. cikgu cikgu sporting gila. ambik gambar semua tu. hari tu memang hari diaorang ah. diaorang pulak yang jadi bebudak. hebat ah :3 then, macam biasa. akan ada video dari pelajar senior TePCES yang berjaya. tahun lepas senior ambik video dari egypt. masa tu satu dewan "'wooo~" haha. terkejut beb. bagi aku senior tu nakal gila kot dulu. dah sampai egypt sekarang. hebat ah. salute!! haha. tahun ni ada sorang senior tu dia cakap dalam video macam ni "tanpa cikgu saya takkan berada di sini *tunjuk bangunan belakang* Universiti Petronas Malaysia" bebudak pun macam "wow!!" aku pun macam tu. video tu just nak bagi semangat buat pelajar pelajar suruh belajar sungguh sungguh. nanti sesal tak sudah. *note to self*  pastu tengok gambar ah. malas cite :p
ni haa! video dia ni. 
excited kot diaorang -.-
saya ada dalam ni. sila cari .__.
perasmian hari guru
 nyanyi~
tok tudung periuk suruh ayu rupawan check follower twitter masa ni. haha lawak siot.
diaorang kene sumpah
husnil and the band. masa ni mesti junior junior macam "wahh bestnya suara dia. hensemnya.." kan? 
kau ilhamku by khawa. :")
senior sesat -.-' batch 002 TePCES.
gambar ni comel. k. ambik gambar tak ajak :P

buat cikgu smkc,
terima kasih kerana mengajar saya darri saya kecik molek sampai saya dah besar (sikit) sekarang. maafkan saya jika saya ada buat salah silap. eh memang ada pun. sory ah cikgu kalau ter-an-jing 'trademark' cikgu contohnya "isn'it?" hehe. saya rasa sebab saya sindir cikgu kot saya tak dapat straight A PMR. hahaha . padan muka aku. sekejap je Tuhan balas.

-THE END-

No comments: