takde tittle

aku tak tahu apa aku rasa sekarang. aku tak boleh terima kenyataan yang aku ni dah besar. aku dah meningkat dewasa. dah nakahwin dah pun <--- ayat mak cik mak cik. sepatutnya masa zaman ni lah aku belajar masak emas rmah apa semua tapi aku tak buat pun wkwkwk. kenapa aku cakap pasal ni? ahhhh hati aku tak tenang sekarang. kepala hotak ni fikir banyak benda. macam macam aku fikir. macam macam keluar dekat 'ruang legar' otak ni. mohon masuk balik dalam 'laci'. jangan keluar keluar dah.

"mok ti rasa macam kejap je awk besar. dulu kecik tuek lagi"

entah kenapa bila aku baca ayat ni aku jadi sedih. rasa macam aku dah tinggal lama dekat dunia ni. aku dah belajar banyak benda. aku dah jumpa macam macam orang. aku tak tah apa aku tulis. tajuk pun takde. aku tulis ni takde motif pun. saje nak lepaskan perasaan. tetiba rasa serabut gila. 

bila serabut ni je la aku tahu buat tekan ni please




No comments: