selamat berbuka semua.

voooooooooom voooooooom vooooooooom *bunyi vacuum bersih blog yang dah berhabuk*

Assalamualaikum wbt. sesungguhnya tittle itu tidak ada kene mengena dengan post. mohon maaf kepada semua. malas nak korek idea dalam otak. k sambung. 

hari ni seperti yang semua orang tahu, last day sekolah. ye sekolah aku tak cuti hari ni. seperti biasalah kalau sehari sebelum cuti panjang[semiggu atau lebih] mesti ramai ponteng. jangkaan ku sangat tepat. bila masuk pagar sekolah tadi, bunyi angin je, tiada lagi suara kanak kanak yang berlagak riang huhaa huhaa sana sini. kosong~ kosong~ oh~ lepas parking motor pi gerak dewan. sebelum masuk dewan gila gila dulu dengan semua orang. eh tak. diaorang je yang gila gila. aku tak. aku tukang gelak sampai pecah perut je. uhuks. :P

masa masuk dewan tu, ada pengawas hulur pen. eh dapat pen free. yeay yeay. pen buat raya kot. aku dapat warna pink. aku nak biru sebenarnya :'( hahahha k mengada. then, ada majlis khatam Quran. semua orang baca. ada budak form 1 ni, sedap sangat dia mengaji. naik bulu roma dengar suara dia. orangnya kecik tapi suaranya besar. best best. ramai orang ambil gambar dia tadi. ehem. ramai peminat nampak :P pastu ada motivasi sikit dari cikgu Aziz. tak dengar mana pun ceramah tu sebenarnya. sibuk duk ambik gambar. heh bajet comel. memang comel pun sebenarnya. ihiks. :P




 juling tak jadi XD



lepas ceramah tu, terus banguun salam salam orang. sedih sebenarnya bila kita salam orang, minta maaf sambil ucapp selamat hari raya tu sebab yelah kan, kekadang kita tak sedar kita pernah buat dia terasa. orang yang aku tak rapat mana pun aku mintak maaf tadi. takut la kan, tak sempat mintak maaf atau diaorang tak puas hati ke apa ke. sedih pula. hmm. dah habis salam kawan kawan, salam cikgu pula. salam dengan cikgu fairuz. berlari lari dengan cikgu tadi. main kejar kejar la katakan -.- abende tah cikgu lari sana lari sini. tak tahu hala tuju betul. lol k. pastu ambik gambar. cikgu comel je. aku? serabai sekali.

masa ceramah kiteorang main lukis ni ~.~

 how I miss hostel life :')
 wuu~ tantitnyeww iteww~ lewls


 diaorang dapat hadiah khatam Quran. aku tak dapat pun. sedih k T_T
 sesungguhnya ketinggian ila tidak seperti dalam gambar. sekian~


SO..... SELAMAT HARI RAYA KEPADA SEMUA. MAAF ZAHIR DAN BATIN. JEMPUT JEMPUTLAH DATANG RUMAH NANTI. NANTI SAYA DATANG RUMAH AWAK, JANGAN LUPA DUIT RAYA SEKALI K. TERIMA KASIH KEPADA SESIAPA YANG BAGI KAD RAYA. TERHAWUUU GILEWW GUA HAKHAKTUI :P BALIK KAMPUNG TU ELOK ELOK. BACA BISMILLAH SEBELUM NAIK KERETA TAU. JANGAN MAIN MERCUN BANYAK SANGAT. JAPGI KUDUNG TANGAN KARANG.NK JAGA DIRI SEMUA. KEPADA ADIK FORM 3 TU JANGAN BERAYA SANGAT. STUDY TAU. WAKKAKAKA K. PADAN MUKA KORANG :P SELAMAT BERCUTI :)




No comments: