cry? no use laa

Assalamualaikum.

sebelum tu aku nak cakap tahniah dekat fifah and fatin yang dapat tawaran pergi SM Sains Hulu Terengganu (SAHUT). nanti takde ah orang yang nak bagi aku tiru kertas addmath. eh bukan i mean pinjam. k. nanti takde ah jugak #TeamBuatKetupat dengan aku. ehh terhashtag. coo00wyy. guA lup3w niw bukAn Twit3eR. hAkhaKhak. lewls :P

first of all aku nak mintak maaf kalau aku ada buat salah silap dekat mu orang. hehe memang ade pun kan? nampak sangat mu tipu kalau mu kate mu tak pernah benci aku. kan kan kan? well, I know the truth. sometimes you hate me and sometimes you don't. same goes to me. but nevermind. we still friends right?

fatin,
ingat masa kita first time jumpa dulu? masa tu form 1. aku pulak pendiam habis. dok care terus orang lain. care diri sendiri je. sampailah satu masa tu kita masuk nasyid. OMJAAAY!! hebat gila kot masa tu hahaha k. and and and aku tahu mu ada minat sorang dari budak nasyid kan? *ehem* :P aku tahu mu minat dia. cuma mu takanak bagitau sebab mu malu. yeay aku tahuu tuu. malas je nok kabo. ingat tak masa form 2. kita selalu jalan sesame op. ngupat bukan main. ya Allah. insaf la. hahaha. pastu ingat tak kita kenakan siti masa kita bentang PAI dekat depan ho. ya Allah, sumpah aku cakap time tu lawak gila kot. memang cukup-cukup ah dia kena haritu. kejamnya aku. k T_T   pastu, apa lagi eh. hmm. masa form 3 kita tak rapat mana. tapi kita still kawan. cuma tak rapat... k tu je. aku takleh tulis panjang-panjang. nanti aku nangis. hahaha. pastu, hmm aku mintak maaf la kalau ada buat apa-apa yang buat mu sakit hati. haaa satu aku nak pesa, tolong ah jangan baik semua. kalau mu balik, aku boo mu. hehehe. dok ah. tak yoh ah balik. belajar situ je. sakit dua tahun je tin. eh eh? stay situ k. aku bukan apa. nanti kan kalau aku bagi mu hadiah, pastu mu balik, then sia-sia je la aku bagi hadiah. hahaha k. dok ikhlas lasong nok bagi. takde ah gurau je. hehe i love you :')

fifah,
yo wassup wassup dooo!! k aku tak tahu nak cakap apa. thanks sebab bagi aku pinjam barang-barang mu. thanks bagi aku tidur rumah mu. i mean ayah mu punya rumah. thanks sebab ajar aku. yela. kesian mu dapat sepupu yang kurang cerdik macam aku. err. sebenarnya aku call mu semalam tanya pasal warna favourite mu tu sebab nak bagi something. nanti aku hantar rumah mu. ye ah. dah lama aku hidup baru semalam aku tanya warna favourite mu. k -.- mu tau warne favourite aku? tak kan? hahahaha. aku tahu mu taktahu. sure sangat 200%. *ehem* . pastu emm apa lagi eh. ouh. emm semoga dapat jodoh yang baik. yang boleh bimbing mu. yang tak mainkan mu lagi. aku penat tengok mu asyik patah hati je.caring gila aku. hehe. you mean a lot to me. thanks for being there for me. thanks sebab sudi sengar cerita aku yang merepek and cerita pasal crush aku *ehem* and cerita pasal problems aku. eh pernah ke aku bagitau. kekeke. senang cite, thanks for everything dear. me loves you :")


im the tallest and the gemuk one
nanti mu baik, kita pergi lepak k? 


aku terjumpa gambar ni .__.

nanti dekat sana, elok-elok tau. kalau ada orang buli mu, mu lempor something dekat dia. sure dia takut. cehh. haha. aku dah tak tahu nak cakap apa. semoga jadi best student la duduk dekat sana. and tak payah nak sakit-sakit perut la fatin oi. nanti aku hadiahkan mu ubat eh. nak tak? muehehe XD.
oke la tu je. pape hal. call aku k? wa sayang sama lu :DD
 xoxo,
Farah Najwa omey


No comments: